Pilnie potrzebuje schematu układu podciśnienia do Octavii
Witam. Koledzy zwracam się z pilną prośbą o pomoc w udostępnieniu schematu podciśnienia do Skody Octavii 1,9 TDI 1999r. Oznaczenie silnika AGR. Z tego co wstępnie sprawdziłem posiadam dwa zaworki N75 oraz N18 natomiast jeden z wężyków od turbinki idzie zamiast do zaworu N75 to wchodzi na zawór N18. Nie wiem czy to tak faktycznie powinno być. Ponieważ wydaje mi się że wężyk od muszli turbiny jak i od siłownika turbiny powinien przechodzić przez zawór N75. Auto jest ogólnie słabe ale ten temat poruszony już jest na tym forum więc nie będę się specjalnie rozpisywał. Pomóżcie proszę. Dzięki
"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Kolego Trooper bardzo fajny ten schemat połączenia zaworu N75, jutro po pracy zerknę i sprawdze czy u mnie jest takie samo podłączenie.
Mam jeszcze jedną prośbę, jeżeli posiadał byś jeszcze schemat połączenia zaworku N18 od recyrkulacji spalin to też bym bardzo ładnie poprosił ;-)
Z góry dziękuje za pomoc...
"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Dzięki kolego Trooper. Będe się starał analogicznie przepatrzeć tą recyrkulację spalin bo widzę że na tym schemacie co wkleiłeś nadal pojawia się zawór N239. Zobaczę może uda się mniej więcej sprawdzic.
"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
a ktory z nich odpowiedzialny jest za podcisnienie na pompie hamulcowej? czy jego praca charakteryzuje sie "cykaniem" i czy wystarczy czyszczenie czy potrzebna jest wymiana?
Komentarz