Pilnie potrzebuje schematu układu podciśnienia do Octavii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koprolit
    Classic
    • 2014
    • 26
    • Octavia II (1Z3)

    Pilnie potrzebuje schematu układu podciśnienia do Octavii

    Sekundka, hehhe, może, może ...

    Póki co z nudów zrobiłem wielkanocną sesję :




  • marcooprodigy
    Ambiente
    • 2012
    • 248
    • Octavia I (1U2)
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    Pilnie potrzebuje schematu układu podciśnienia do Octavii

    Witam. Koledzy zwracam się z pilną prośbą o pomoc w udostępnieniu schematu podciśnienia do Skody Octavii 1,9 TDI 1999r. Oznaczenie silnika AGR. Z tego co wstępnie sprawdziłem posiadam dwa zaworki N75 oraz N18 natomiast jeden z wężyków od turbinki idzie zamiast do zaworu N75 to wchodzi na zawór N18. Nie wiem czy to tak faktycznie powinno być. Ponieważ wydaje mi się że wężyk od muszli turbiny jak i od siłownika turbiny powinien przechodzić przez zawór N75. Auto jest ogólnie słabe ale ten temat poruszony już jest na tym forum więc nie będę się specjalnie rozpisywał. Pomóżcie proszę. Dzięki
    "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
    PRAWO MURPHY'EGO

    Komentarz

    • mario29lh
      Classic
      • 2009
      • 30

      #3
      Tu masz schemat
      Załączone pliki

      Komentarz

      • marcooprodigy
        Ambiente
        • 2012
        • 248
        • Octavia I (1U2)
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        Kolego trochę mi trudno się zorientować ponieważ mój zaworek N75 wygląda trochę inaczej. Dodatkowo wydaje mi się że nie posiadam zaworu N239
        Załączone pliki
        "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
        PRAWO MURPHY'EGO

        Komentarz

        • ROBAL_26
          RS
          • 2010
          • 2324
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          marcooprodigy, wszystko jest możliwe bo AGR nie ma turbiny ze zmienną geometrią ,
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz

          • trooper
            Rider
            • 2011
            • 525
            • Octavia III combi (5E5)
            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

            #6
            Chyba chodzi o coś takiego:
            Moja Balbina

            Komentarz

            • marcooprodigy
              Ambiente
              • 2012
              • 248
              • Octavia I (1U2)
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Kolego Trooper bardzo fajny ten schemat połączenia zaworu N75, jutro po pracy zerknę i sprawdze czy u mnie jest takie samo podłączenie.
              Mam jeszcze jedną prośbę, jeżeli posiadał byś jeszcze schemat połączenia zaworku N18 od recyrkulacji spalin to też bym bardzo ładnie poprosił ;-)

              Z góry dziękuje za pomoc...
              "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
              PRAWO MURPHY'EGO

              Komentarz

              • trooper
                Rider
                • 2011
                • 525
                • Octavia III combi (5E5)
                • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                #8
                Na szybko znalazłem coś takiego, ale też nie widzę nic więcej na ten temat:
                Moja Balbina

                Komentarz

                • marcooprodigy
                  Ambiente
                  • 2012
                  • 248
                  • Octavia I (1U2)
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                  #9
                  Dzięki kolego Trooper. Będe się starał analogicznie przepatrzeć tą recyrkulację spalin bo widzę że na tym schemacie co wkleiłeś nadal pojawia się zawór N239. Zobaczę może uda się mniej więcej sprawdzic.
                  "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
                  PRAWO MURPHY'EGO

                  Komentarz

                  • Michus21
                    Classic
                    • 2009
                    • 27

                    #10
                    ktory zawor od hamulcow?

                    a ktory z nich odpowiedzialny jest za podcisnienie na pompie hamulcowej? czy jego praca charakteryzuje sie "cykaniem" i czy wystarczy czyszczenie czy potrzebna jest wymiana?

                    Komentarz

                    • kicius1800
                      Classic
                      • 2012
                      • 1

                      #11
                      witam serdecznie kolegów mam taka prosbe potrzebuje schemat podłaczenia wezyków podcisnienia podłaczenia zaworków skoda octavia 1,9 tdi 110k 2000 rok

                      [ Dodano: Pon 03 Cze, 13 23:30 ]
                      oznaczenie silnika ASV

                      Komentarz

                      • aniol
                        RS
                        • 2012
                        • 5228
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        kicius1800,


                        To jest AHF,ale to to samo.Innego nie mam.

                        albo ten
                        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                        Pozdrawiam ANIOL

                        Komentarz

                        Pracuję...